Miksi messuille?
Parhaat ideat ja palvelut juhlien suunnitteluun
Vuonna 2023 Tampereen Häämessut järjestetään jo 28. kerran.
4.‒5.2.2023
Häiden ja juhlien uusimmat trendit
Tampereen Häämessut tarjoaa hääpareille ja juhlien suunnitteluun osallistuville vinkkejä ja hyödyllistä tietoa tilaisuuksien toteuttamiseen sekä ennen kaikkea hyviä kontakteja tuotteita ja palveluja tarjoaviin yrityksiin.
Esillä ovat muun muassa pienet ja suuret juhlapaikat, catering- ja juhlapalvelut, morsius- ja juhlapuvut, sormukset ja muut korut, kauneusalan tuotteet ja palvelut, askartelutarvikkeet ja -ideat sekä häämusiikkitarjonta.
Runsaasti ohjelmaa
Tapahtuman ohjelma tarjoaa vinkkejä ja ideoita hääjärjestelyjen eri vaiheisiin sekä morsiusparille että muulle järjestelytiimille sekä juhlavieraille. Ohjelma pitää sisällään muun muassa erilaisia näyttelyitä ja näytöksiä.
Häämessuille tullaan hankinta-aikeissa
Messuviikonlopun aikana tapaat juhlia järjestävät ja suunnittelevat asiakkaat. Heille tapahtumassa esiteltävät tuotteet ja palvelut ovat ajankohtaisia joko juuri nyt tai valikoimaa kartoitetaan tulevaisuuden juhlia varten.
Messut on paras tapa tavata uusia asiakkaita, sillä pääset keskustelemaan heidän kanssaan kasvotusten ja esittelemään omia tuotteitasi ja palveluitasi heille henkilökohtaisesti.
Ota yhteyttä myyntiimme ja tule mukaan!
Samaan aikaan myös:
Asta-messut
Asumisen, rakentamisen ja sisustamisen Asta-messut järjestetään samaan aikaan 3.–5.2.2023, kutsuen mukaan kaikenkokoisten ja -muotoisten kotien asujat. A-hallissa paneudutaan rakentamisen ja remontoinnin teemoihin sekä sisustamiseen.
Avaimia pieniin ja suuriin kotiunelmiin tarjoava Asta on tehty haaveiden toteuttamista varten – kaikille niille, jotka haluavat panostaa omaan kotiinsa ja tavoittelevat viihtyisämpää asumista.
Tapahtumakokonaisuudessa vierailee viikonlopun aikana tuhansia kävijöitä!
Mitä hyötyä sinulle on messuista?
1. Edistät myyntiäsi ja arvioit kysyntää
Tapahtumassa teet tutuksi tuotevalikoimaasi ja yritystäsi sekä edistät myyntiäsi. Lisäksi voit lanseerata uutuuksia, testata tuotteiden kilpailukykyä, saada ideoita tuotekehitykseen ja arvioida kysyntää.
2. Hoidat asiakassuhteita
Henkilökohtaiset keskustelut ja kasvotusten tehdyt esittelyt ovat loistava tilaisuus hoitaa nykyisiä ja kartoittaa uusia asiakassuhteita.
3. Vahvistat imagoa
Mielikuvat ovat voimakkaita ostopäätöksen ohjaajia. Imagoon voi vaikuttaa monella tavalla, mutta mitään sirkustemppuja ei tarvita. Tuotteiden ja palveluiden ystävällinen, asiantunteva ja avulias esittely on tarpeeksi nostamaan yrityksesi esiin.